Strona główna > Oferta > Rozwiązania dedykowane > Rozwiązania dla systemu Comarch ERP XL > Tworzenie plików o różnych formatach z aplikacją Reporter
Tworzenie plików o różnych formatach
z aplikacją Reporter
Aplikacja Reporter umożliwia tworzenie plików o różnych formatach, dzięki czemu zautomatyzujesz pracę w firmie.
Dla kogo jest to rozwiązanie?
Dodatek dedykowany dla firm, które korzystają z systemów Comarch ERP.
Jak działa aplikacja Reporter?
Działanie polega na generowaniu gotowych plików z danymi, które posłużą do importu lub też ułatwią analizy w programie Microsoft Excel. Przykładem wykorzystania Reportera jest tworzenie zestawienia RW wraz z dodatkowymi informacjami, które dotyczą poszczególnych pozycji.
Celem rozwiązania jest umożliwienie analizy przekazanych danych w arkuszu kalkulacyjnym. Aplikacja Reporter generuje plik Excel z dwoma zakładkami, w których znajdują się informacje niezbędne dla Klienta m.in. data związana z dokumentem, opis, nazwa kontrahenta, akronim, adres kontrahenta, czy też rodzaj materiału. Ze względu na elastyczność rozwiązania, do programu Excel mogą być eksportowane inne dane, w zależności od potrzeb. Inną możliwością wykorzystania aplikacji jest eksportowanie listy towarów. Eksportowane mogą być towary, które wybieramy za pomocą opcji zaznaczenia. Z wybranych produktów tworzona jest lista, zawierająca takie dane jak zdjęcia, kod EAN, kod produktu, nazwę produktu, czy też cenę. W zależności od zdefiniowanych potrzeb plik może zawierać inne informacje.
Kolejnym zastosowaniem aplikacji Reporter jest możliwość eksportowania ofert do Excela. Również w tym wypadku istnieje możliwość importu oferty wraz ze zdjęciem. Dodatkowo można eksportować dane specyficzne dla ofert tj.: kod wyrobu, nazwa i rodzaj promocji, data obowiązywania oferty, czy też dane kontrahenta, do którego oferta jest kierowana.
Powyższe zastosowania Reportera to tylko przykłady, możliwości jest tyle, ile potrzeb.
Korzyści:
- Łatwa obsługa aplikacji oraz dostępność różnych formatów.
- Możliwość szybkich analiz opartych o Microsoft Excel.
- Usprawnienie przepływu danych pomiędzy pracownikami i działami firmy.
- Usprawnienie przepływu danych pomiędzy platformami B2B lub B2C.
- Wymiana dokumentów handlowych i magazynowych w standardach EDI, EDIFACT.