Strona główna > Oferta > Rozwiązania dedykowane > Rozwiązania dla systemu Comarch ERP Optima > Integracja ze sklepem internetowym Shoper
Integracja ze sklepem internetowym Shoper
Chcesz sprzedawać więcej, szybciej i skutecznej? Skorzystaj z integracji pomiędzy Comarch ERP Optima a sklepem internetowym Shoper.
Dla kogo jest to rozwiązanie?
Dodatek dedykowany dla firm, które korzystają z Comarch ERP Optima oraz Shoper.
Jak działa integracja Comarch ERP Optima z Shoper?
Z systemu Comarch ERP Optima pobierane są dane (m.in. nazwa i opis produktu, kod towaru, atrybuty, warianty, cena i stawka VAT, zdjęcia, producent, PKWiU, dostępna ilość), które za pośrednictwem pliku CSV przekazywane są do Shoper.
Funkcjonalności podstawowe
- Integracja produktów, stanów magazynowych, zamówień, kart towarowych i cen.
- Powiązanie towarów z Comarch ERP Optima (po kodzie towaru, EAN albo numerze katalogowym).
- Synchronizacja kontrahentów i dodawanie nowych kontrahentów.
- Import zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima na listę Rezerwacji odbiorcy.
- Oferty z Shoper są pobierane, a następnie do Comarch ERP Optima dodawane są dokumenty tj. faktura albo paragon.
- Płatność przypisana do dokumentu na podstawie wcześniej skonfigurowanej tabeli płatności.
- Oznaczanie ofert pobranych z Shoper.
- Raport błędów.
Funkcjonalności rozszerzone
Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu integracji Comarch ERP Optima z Shoper w zależności od Twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.
Korzyści
- Oszczędność czasu.
- Zwiększenie sprzedaży.
- Łatwy w obsłudze dodatek.